Algemene voorwaarden FCC

Artikel 1 - Begrippen

1. In deze algemene voorwaarden worden de hiernavolgende termen in de navolgende betekenis gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders is aangegeven:


2. Aanbod: Ieder schriftelijk aanbod aan Klant tot het leveren van Producten door Felicias Frequency  waar deze voorwaarden onverbrekelijk mee verbonden zijn.

3. Bedrijf: De natuurlijke of rechtspersoon die handelt in uitoefening van beroep of bedrijf.


4. Consument: De natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf.


5. Digitale Producten c.q. Diensten: De Producten c.q. Diensten die door Felicias Frequency worden aangeboden.


6 Felicias Frequency: De aanbieder van Producten/Diensten aan Klant.


7. Klant: de Consument of het Bedrijf die een dienst of product afneemt.

 

Artikel 2 - Toepasselijkheid

1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk Aanbod van Felicias Frequency.

 

2. Voordat een Overeenkomst (op afstand) wordt gesloten, krijgt Klant de beschikking over deze algemene voorwaarden. Als dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal Felicias Frequency aan Klant aangeven op welke wijze Klant de algemene voorwaarden kan inzien, ook moet de klant akkoord gaan met de algemene voorwaarden bij afname van product of dienst.


3. Deze algemene voorwaarden zijn ook van toepassing op aanvullende, gewijzigde en vervolgopdrachten van Klant.


4. Indien een of meerdere bepalingen van deze algemene voorwaarden gedeeltelijk of geheel nietig zijn of worden vernietigd, blijven de overige bepalingen van deze algemene voorwaarden in stand, en zal de nietige/vernietigde bepaling(en) vervangen worden door een bepaling met dezelfde strekking als de originele bepaling.


 

Artikel 3 - Ontbinding

1. Alle door Felicias Frequency aangeboden diensten en of producten zijn online af te nemen. Na afname is er geen mogelijkheid op geld terug, tenzij u wegens een overlijden van uw eerstegraads niet aanwezig kan zijn op een offline retreat. Bij ziekte verzoeken wij uw ook om thuis te blijven, bij ziekte kunt u de kosten te goed houden en later verzilveren. Bij een overlijden geldt de uitzondering dat uw u geld terug krijgt.

 

2. Felicias Frequency is slechts aan een Aanbod gebonden indien Klant het verschuldigde bedrag al heeft voldaan. Niettemin heeft Felicias Frequency het recht een Overeenkomst met een (potentiële) Klant om een voor Felicias Frequency gegronde reden te weigeren. Als wij redelijkerwijs van mening zijn dat wij je niet goed meer kunnen begeleiden als
coach, dan mogen wij een opdracht tussentijds opzeggen zonder dat een opzegtermijn in
acht behoeft te worden genomen.


3. Het Aanbod bevat een nauwkeurige omschrijving van het aangeboden digitale Product c.q. Dienst met bijbehorende prijzen. De beschrijving is dusdanig gedetailleerd zodat Klant in staat is om een goede beoordeling van het Aanbod te maken. Kennelijke vergissingen of fouten in het Aanbod kunnen de aanbieder niet binden. Alle gegevens in het Aanbod zijn slechts een indicatie en kunnen geen grond zijn voor enige schadevergoeding of het ontbinden van de Overeenkomst (op afstand).


4. Aanbiedingen of offertes gelden niet automatisch voor vervolgopdrachten. Voor elke vervolgopdracht vindt er een nieuw aanbod en offerte plaats.



Artikel 4 – Diensten en producten:


1. Zowel Klanten, zijnde consumenten, als Klanten zijnde bedrijven kunnen deelnemen aan de coaching, retreats  en digitale producten van Felicias Frequency.


2. De aanbieder (Felicias Frequency) heeft te allen tijde het recht de genoemde producten en diensten te wijzigen, uit te breiden of niet langer meer aan te bieden.


3. Alle huidige prijzen en inhoud van de digitale producten,  zijn onder voorbehoud. Ook met betrekking tot de prijs behoudt de aanbieder het recht het aanbod te wijzigen.

 

Artikel 5 – Membership

1. Het membership geldt voor 12 maanden en heeft een opzegtermijn van 6 maanden.


2. Je krijgt toegang tot de community, dus alle aangeboden diensten op de site die onder het membership vallen. Hiervoor kun je altijd jouw unieke membership code gebruiken.


3. Tussentijdse opzegging van het Membership is  niet mogelijk. De enkele reden dat Klant geen gebruik maakt van de inhoud van het membership geeft Klant geen recht op restitutie van het betaalde bedrag. Je blijft zelf verantwoordelijk voor jouw aankoop. Wel kan je jouw aankoop overdragen aan iemand anders. Informeer ons hierover en wij gaan dit administratief regelen met volgend rechtspersoon.


4. Klant, zijnde consument die akkoord is gegaan met de algemene voorwaarden ziet automatisch af van hun recht tot Herroeping. Gezien de deelname aan het Membership directe toegang tot digitale producten betreft, is restitutie niet mogelijk. Vanwege mogelijk kopieën en andere onvoorziene omstandigheden.

 

5. Na afloop van de het Membership wordt er door Felicias Frequency per e-mail aan Klant een nieuw aanbod gedaan. Klant wordt ook gevraagd wat die van het membership vond en of hij/zij een review wilt achter laten.


 

Artikel 6 – 1:1 Coaching

1. Dit artikel dient als een uitgebreide toelichting op de inhoud van de ‘1:1 Coaching’ van Felicias Frequency

2. Onder 1:1 coaching wordt verstaan de persoonlijke begeleiding en coaching van Klant, niet zijnde in groepsverband.

3. De informatie over de duur, het aantal sessies en overige huisregels zal gelijke tijd met het aanbod door aanbieder aan Klant worden overhandigd.

4. De door Felicias Frequency verstrekte adviezen, in welke vorm dan ook, zijn nimmer aan te merken als bindend advies.

5. Felicias Frequency is buiten de coaching sessies niet beschikbaar voor support. Wel kun je een extra abbonement aanschaffen voor support, om extra coaching uren te krijgen.

6. Reeds gemaakte afspraken voor een eenmalige één-op-één coaching, die vanaf 24 uur voor de aanvangsdatum van de afspraak geannuleerd worden, zal 100% van de afgesproken fee in rekening worden gebracht. Bij annulering kan een nieuwe afspraak ingepland worden, welke binnen twee maanden na de geannuleerde sessie dient te worden ingepland. Geschiedt het inplannen van de follow-up coaching sessie na deze twee maanden, dient Klant hiervoor een nieuwe afspraak in te plannen conform het tarief van Eurshanie.


7. Indien Klant niet tevreden is over de dienstverlening of coaching van Felicias Frequency dient Klant dit tijdig via een officiële in gebreke stelling aan Felicias Frequency te mailen. Aanbieder heeft 14 dagen de tijd om hierop inhoudelijk te reageren en eventuele wanprestatie te herstellen.


 

Artikel 8 - Totstandkoming van de Overeenkomst

1. De Overeenkomst komt tot stand op het moment dat Klant een Aanbod van Felicias Frequeny heeft aanvaard door het betreffende Product c.q. Dienst via de aangewezen betaaldienst te betalen waarop Klant op haar beurt toegang zal krijgen tot de betreffende Dienst.

2. Een Aanbod kan door Felicias Frequencty kan gedaan worden via de website, social media, e-mail en overige digitale platforms.



 

Artikel 10 - Verwachtingen van de Overeenkomst


Artikel 20 Wat kun je van ons verwachten?
10.1 Wij bieden je tools en ondersteuning aan om het beste uit jezelf en je business te halen en
zullen onze diensten zorgvuldig en naar beste inzicht en vermogen verlenen.
10.2 Ons aanbod is erop gericht om jou te helpen om een succesvolle ondernemer te worden.
Maar je blijft altijd zelf verantwoordelijk voor je eigen transformatie en ontwikkeling.
Succes is afhankelijk van je eigen inzet, motivatie, leervermogen en kwaliteiten.
10.3 Wij geven nadrukkelijk geen garanties af voor het behalen van een bepaald (financieel)
resultaat.

Artikel 11. Wat verwachten wij van jou?


11.1 Je bent gemotiveerd en zet je actief in om de door jou gestelde doelen te bereiken. Je
neemt je eigen besluiten en draagt hier zelf de verantwoordelijkheid voor.
11.2 Je verstrekt ons gevraagd en ongevraagd alle informatie die van belang kan zijn voor de
uitvoering van de overeenkomst en informeert ons tijdig over wijzigingen.
11.3 Je stelt je respectvol op naar ons team en
andere deelnemers en houdt rekening met hun rechten en privacy.
11.4 Tijdens bijeenkomsten houd je je aan de geldende normen wat betreft de openbare orde,
goede zeden en fatsoen. Ook houd je je aan de huisregels die gelden op de locatie en volg
je de door ons, of door ons ingeschakelde derden, gegeven aanwijzingen en instructies op.
11.5 Je respecteert ons auteursrecht. Het door ons aan jou beschikbaar gestelde materiaal,
waaronder audio, video en documentatie, mag alleen door jou worden gebruikt. Je mag
dit materiaal zonder onze schriftelijke toestemming niet verveelvoudigen, openbaar
maken, delen met derden of exploiteren. Je mag wel een kopie maken voor eigen gebruik.
11.6 Je kunt online met andere deelnemers communiceren. Je verklaart geen spam of anderzijds ongewenste
mededelingen te versturen. Commerciële uitingen zijn alleen toegestaan op de daartoe
aangewezen plekken of met onze toestemming. Wij mogen zonder nader bericht jouw
berichten en reacties verwijderen, als de inhoud daarvan het verwijderen rechtvaardigt.
11.7 Het maken van beeld- of geluidsopnames tijdens bijeenkomsten (ongeacht in welke vorm)
is niet toegestaan, tenzij wij hier vooraf schriftelijk toestemming voor hebben gegeven. Het
maken van opnames tijdens een individuele afspraak is toegestaan mits je dit vooraf aan
ons kenbaar hebt gemaakt. Het is uitdrukkelijk verboden deze opnames voor andere
doeleinden te gebruiken dan voor persoonlijk gebruik.
11.8 Je geeft de ontvangen toegangsgegevens voor de online omgeving en de ontvangen
licentiecode niet aan anderen en laat anderen ook niet op een andere wijze
de online omgeving gebruiken.
11.9 Het overtreden van de leden 3 tot en met 8 door of namens jou kan resulteren in
onmiddellijke uitsluiting van toegang tot en gebruik van onze diensten. Wij mogen je in
dat geval ook verwijderen uit een bijeenkomst. Uitsluiting of verwijdering laat de
verplichting tot het betalen van de overeengekomen vergoeding voor de desbetreffende
dienst onverlet.


Het resultaat van de Diensten en digitale producten is te allen tijde afhankelijk van de inzet van Klant. Eenieder wordt geacht actief deel te nemen aan de Diensten en digitale producten. Klant wordt geacht naast het volgen van het online programma, 1:1 coaching of deelnemen aan het retreat voldoende tijd te reserveren voor het maken van de opdrachten en het implementeren van de informatie. promotiedoeleinden.



Artikel 12
 - Privacy, gegevensverwerking en beveiliging

1.Felicias Frequency gaat zorgvuldig om met de (persoons)gegevens van Klant en bezoekers van de website(s). Indien er vragen zijn omtrent de vastlegging van gegevens van Klant, zal Felicias Frequency de betrokkene hierover informeren.


2. Felicias Frequency neemt de privacy van Klant serieus en zij gebruikt de persoonsgegevens alleen in het kader van haar dienstverlening.

Aanbieder behoudt zich aan de wettelijke regels rondom Bescherming Persoonsgegevens.



Artikel 13
 - Toepasselijk recht

1. Op de rechtsverhouding tussen Felicias Frequency en Klant is Nederlands recht van toepassing. De toepasselijkheid van het (CISG) Weens Koopverdrag is uitdrukkelijk uitgesloten.

2. In geval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds doorslaggevend. Felicias Frequency heeft het recht deze algemene voorwaarden eenzijdig te wijzigen.




Thankyou for your commitment!